دانلود آهنگ روزبه بمانی شمال :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ روزبه بمانی شمال

  • ۱۲:۵۱

سلام به شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبای از روزبه بمانی به نام شمال  رو براتون آماده کردیم میتونید متن ترانه رو بخوانید و آنلاین گوش کنید و با دو کیفیت 320 , 128 با لینک رایگان دانلود کنید

Roozbeh Bemani Shomal دانلود آهنگ روزبه بمانی شمال

متن آهنگ روزبه بمانی شمال

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

هوا بارونیه بازم واسه خاطره بازی کولتو بردار♬♫
خود تو قد یه دریا تا ساحب دست من بسپار
بریم جایی که گفتی بار اول دوستم داری♬♫
تو یه جاده به من با نم نم بارون بدهکاری
من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون♬♫
عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵
من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون♬♫
عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه
واسه یه بار دیگه با نگاهت کل دنیارو به من بده♬♫
حس دریارو به من بده به من این خاطره تن بده
چشامونو ببندیم و بریم جایی که از کل جهان جداست♬♫
عطر آغوش تو تو هواست منظره اش منظره ی خداست
من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون♬♫
عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

روزبه بمانی شمال

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود با کیفیت320

دانلود با کیفیت128

  • ۷۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan